Кошик
3807 відгуків
promo_banner
DILF.IN.UA
+380 (98) 638-54-48
Додати відгук
Кошик

Договір публічної оферти

Загальні положення

1.1. Ця оферта є офіційною пропозицією dilf.in.ua далі за текстом – «Продавець», укладе Договір купівлі-продажу товарів у дистанційний спосіб, тобто. офіційний інтернет-сайт Продавця «https://dilf.in.ua» (далі – «Інтернет-сайт»).

1.2. Моментом повного та безумовного прийняття Покупцем пропозиції (акцептом) укласти електронний договір купівлі-продажу товарів вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

Поняття та визначення

2.1. Якщо контекст не вимагає іншого, такі терміни мають такі значення:

"товар" – моделі, аксесуари, комплектуючі та супровідні предмети;
«Інтернет-магазин» - відповідно до Закону України «про електронну комерцію», засобом надання чи реалізації товару, роботи чи послугами шляхом здійснення електронної угоди.
"Продавець" - компанія, що реалізує продукти, представлені на веб-сайті.
«Покупець» – фізична особа, яка уклала з продавцем договір за умов, викладених нижче.
«Замовлення» – вибір окремих позицій щодо переліку продуктів, зазначених Покупцем під час розміщення замовлення та проведення оплати.

Предмет Договору

3.1. Продавець зобов'язаний передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується сплатити та приймати Товар на умовах цього Договору.

Цей договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:

добровільний вибір Покупцем товарів у Інтернет-магазині;
самостійне оформлення покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
обробка та доставка замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.

Порядок оформлення замовлення

4.1. Покупець має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на сайті Інтернет-магазину та наявний.

4.2. Кожна позиція може бути представлена ​​у будь-якій кількості.

4.3. За відсутності продукту складі Менеджер компанії повинен проінформувати Покупця (телефоном чи електронною поштою).

4.4. За відсутності товару Покупець має право замінити товар аналогічною моделлю, відмовитися від цього товару, анулювати замовлення.

Порядок оплати замовлення
5.1. Оплата провадиться за фактом отримання товару у відділенні транспортної компанії за готівковий розрахунок у гривнях.

5.2. Якщо не надходить гроші Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.

Умови доставки замовлення

6.1. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється до складу транспортних компаній, де здійснюється видача замовлень.

6.2. Поряд із замовленням Покупцеві надаються документи згідно із законодавством України.

Права та обов'язки сторін

7.1. Продавець має право:

в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього договору.

7.2. Покупець повинен:

своєчасно сплатити та отримати замовлення на умовах цього договору.

7.3. Покупець має право:

оформити замовлення в Інтернет-магазині;
оформити електронний договір;
вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

Відповідальність сторін

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору у порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.

8.2. Продавець не несе відповідальності за:

змінений виробником зовнішній вигляд товару;
за незначну невідповідність кольорової гами товару може відрізнятися від оригіналу товару виключно за різної колірної передачі моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей;
за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення;
за затримку та перебої у наданні послуг (обробки замовлення та доставку товару), що відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
за протиправні незаконні дії, вчинені Покупцем у вигляді даного доступу до мережі Інтернет;
за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреса, логін та пароль третім особам;

8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під її логіном перебувала інша особа) особам або їхньому майну, юридичним особам, державі чи моральним засадам моральності.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, що виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити та відвернути розумними способами.

8.5. Сторони докладають максимум зусиль, щоб вирішити будь-які розбіжності виключно шляхом переговорів.

Інші умови

9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цієї угоди за умови попередньої публікації її на сайті https://dilf.in.ua

9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації. При цьому при здійсненні акцепту (оформлення замовлення та подальшої оплати товару) Покупець надає Продавцю свою згоду на збирання, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних у розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти)

9.5. Фактичною датою електронної угоди між сторонами є дата прийняття умов відповідно до ст. 11 Закону України "Про електронну комерцію"

9.6. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також оформлення замовлення для Покупця безкоштовно.

9.7. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцю, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків тощо.

Порядок повернення товару належної якості

10.1. Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Повернення товару до Інтернет-магазину здійснюється за рахунок Покупця.

10.3. У разі повернення Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцю.

Строк дії договору

11.1.Електронний договір вважається укладеним з моменту отримання особою, яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції у порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України "Про електронну комерцію".

11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичної доставки товару шляхом повернення коштів.

11.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, у разі невиконання однієї із сторін умов цього Договору та у випадках, передбачених чинним законодавством України.

Гарантійна відповідальність перед покупцем

На умовах чинного законодавства товариства захисту прав споживача товар, придбаний у нашому інтернет-магазині dilf.in.ua, підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів з дня доставки після укладання нашого сервісного центру за умови, що збережено його товарний вигляд та цілісність упаковки . . Претензії приймаються протягом 3 днів після доставки.

Інтернет-магазин dilf.in.ua не несе відповідальності за затримку доставки товарів, пов'язаних з роботою Нової Пошти, Ін-Тайму, Розетки або Укрпошти. При цьому менеджери магазину зобов'язуються надати всіляке сприяння для прояснення ситуації та прискорення процесу.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні, оскільки він відправляється належної якості і у разі пошкодження під час транспортування шкоду може відшкодувати лише перевізник, а не магазин.

У разі повернення товару магазином повертається повна вартість товару, якщо відсутній аналогічний товар для обміну. При цьому сервісний центр нашого магазину робить свій висновок про стан товару після повернення, стан товарного вигляду, справність механізму, за наявності всіх деталей.

При обміні товару на підставі його несправності, заводського шлюбу, неповної комплектації, поверхневих пошкоджень, не пов'язаних з використанням цього товару клієнтом, під час укладання сервісного центру, при цьому товар не був у використанні, доставка до нас та вторинна доставка клієнту здійснюється за рахунок Інтернет- магазину.

Якщо клієнт хоче повернути товар без обміну, на підставі укладання нашого сервісного центру про його несправність, заводський шлюб, неповну комплектацію, поверхневі пошкодження, не пов'язані з використанням цього товару клієнтом, при збереженні цілісності упаковки, відшкодовується повна вартість товару, але первинна вартість доставки клієнту не відшкодовується. При цьому вартість доставки товару здійснюється за рахунок нашого інтернет-магазину.

У випадку, якщо клієнт хоче повернути товар через не пов'язану з вищезгаданими ситуаціями, при укладанні нашого сервісного центру, вартість товару повертається в повному обсязі, при цьому вартість доставки клієнту та доставки товару в наш інтернет-магазин не відшкодовується.

Також товар вартістю менше ніж 10 грн. обміну та поверненню не підлягає. Інтернет-магазин Dilf.in.ua не надає гарантійного обслуговування товару.

До повернення приймаються товари лише у повній комплектації, у непорушеній упаковці, без слідів встановлення та використання. Транспортні витрати при поверненні товару внаслідок нестачі чи іншої причини оплачує покупець.

Безпека особистих відомостей

Інтернет магазин dilf.in.ua зобов'язується не використовувати та не розповсюджувати особисту інформацію користувачів, залишену ними у реєстраційній формі при оформленні замовлення.

Інтернет-магазин може запросити додаткову інформацію, а саме Прізвище, Ім'я, адресу електронної пошти, точну адресу доставки. Вся інформація проходить суворий контроль за конфіденційністю.

Особиста інформація може використовуватися з метою поширення інформації про акції або спеціальні пропозиції інтернет-магазину, або для створення в майбутньому індивідуальної картки клієнта, для надання різних знижок у системі лояльності, передбаченої маркетинговим планом. Клієнт завжди може відмовитися від отримання такого роду інформації чи участі у дисконтній системі.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner